Fruit Heart Saya

Wednesday, June 5, 2013

You're my everything ♥



Hai , macam biase nad nak cerita sikit tentang nad dan amines , ok btw nad dengan dia sekarang dah okey kami boleh lalui dugaan yang datang selama ini dengan baik , biase laa dalam percintaan kan mesti ada baik dan buruk nya , kita tidak akan lari dari dugaan yang datang , nad harap relay nad dan dia akan kekal sampai bila bila , btw nad dah buat dia menangis laa semalam , sumpah rasa bersalah sangat sangat dekat dia , nad tahu dia sayang kan nad , dan nad pun sayang kan dia sangat sangat , nad cuma tak boleh terima jee pasal tu , nad nak semua hal itu habis cepat , nad tak nak dah fikir tentang tu lagi kalau boleh , hal itu akan buat kan hidup nad jadi tak tenang , jadi tersakse sangat sangat , tak semua dan tak ada seorang perempuan pun akan sgp lalui dugaan sebesar itu , tapi nad kne kuat depan dia supaya dia tak rasa tertekan lagi ,nad nak jadi seorang teman hidup yang terbaik buat dia , nad nak tengok dia happy setiap saat , hari masa dia bersama nad , siapa tak nak kan relay dieowg bhgia , happy dan tak ada seorang pun gangu kan , macam itu laaa nad nak kan selama ni , nad bersyukur dengan apa yang dia beri dekat nad , nad tak mintak apa apa pun dari dia , hanya kasih sayang yang iklas dan jujur nad nak kan selama ini dalam relay nad dan dia , untuk awak sayang , saya kan sayang kan awak sangat sangat awak laa segalanya bagi saya sekarang , terima kasih sayang sebab hadir dalam hidup saya pada 10\03\2013 , saya tenang bila saya bersama awak , saya akan ada disisi awak walaupun dimana awak pergi , saya tetap untuk awak , dan awak tetap untuk saya ♥

No comments:

Post a Comment