Fruit Heart Saya

Sunday, February 23, 2014

Kini kembali (:



Kehidupan baru aku sekarang , hanya la bersama kawan kawan dan jugak keluarga tercinta , dah tiga bulan amin pergi tinggalkan aku , dugaan tu paling susah buat aku terima keputusan itu , but aku kena sentiasa kuat dan bersabar , aku akan sentiasa ingat semua itu satu dugaan untuk aku jadi seorang yang matang dalam memilih kehidupan dan jalan hidup yang sebenarnya untuk masa depan aku akan datang , tipulaa kalau aku cakap aku tak kecewa kan ? tak nangis kan ? setiap malam aku nangis untuk dia , Tapi aku masih bersyukur sebab dia tetap hadir dalam hidup aku sebagai kawan baik aku , tetap tcare tentang aku , but macam biasa ,macam tengah bercinta jugak , cuma yang beza kan nya sekarang kami adalah kawan , dan perasaan pun tetap sama macam dulu , sekarang aku hanya percaya pada JODOH yang telah dituliskan buat aku dan amin nanti , ada jodoh adalah , kalau tak ada pun nak buat macam mane kan ? bukan kita tahu apa yang akan jadi suatu hari nanti kan ? aku akan sentiasa bersabar dan bersyukur dengan hidup aku sekarang :") terima kasih :")

No comments:

Post a Comment